Klantencases profileren je bedrijf

Gamko is een grote internationale speler op het gebied van koelingen voor horeca, recreatie, bedrijfsleven, (zorg)instellingen en overheden. Soet en Blank helpt Gamko bij de verdere bedrijfsprofilering door het schrijven van klantencases. De klantencases profileren de veelzijdigheid van Gamko. Standaardoplossingen, maatwerk, flexibele indelingen… Het is allemaal mogelijk. Door deze manier van werken bouwde Gamko in meer dan 40 jaar een enorm klanten- en leveranciersnetwerk op.

In de cases vertellen heel verschillende klanten hoe Gamko hen helpt: bij nieuwe projecten, bij het meedenken en adviseren en de service en het onderhoud van de koelingen en de installaties daarna. In de tekst komt deze kracht van Gamko elke keer weer fris naar voren. Het laat bestaande relaties en potentiële nieuwe klanten zien dat ze op Gamko kunnen vertrouwen. Een telefonisch interview met een expert van Gamko zelf en met de klant levert een concepttekst voor een nieuwe klantencase op. Die leggen we voor aan de geïnterviewden. Met hun opmerkingen finetunen we de korte, wervende tekst die toch zoveel mogelijk het hele verhaal vertelt.

Deze klantencases profileren Gamko en ze kunnen ook uw bedrijf profileren. Niets is zo sterk als het verhaal van een tevreden klant. Onlangs was Schouwburg Kunstmin in Dordrecht aan de beurt. Hier het resultaat:

Schouwburg Kunstmin, Dordrecht

Piekmoment zijn geen probleem
In zo’n twee jaar tijd kreeg de klassieke Dordtse Schouwburg Kunstmin een nieuwe jas. Ook Gamko leverde zijn bijdrage met de installatie van drie barren op verschillende locaties in het theater. Samen met goed getraind personeel zorgen ze ervoor dat de piekmomenten geen probleem opleveren.

De renovatie van dit rijksmonument maakt van Kunstmin weer een schouwburg die vele soorten voorstellingen kan herbergen. Er is onder andere door aanbouw en ophoging meer ruimte in het theater. De routing bleef een mooie uitdaging. Binnen de kaders van de architect heeft Gamko op drie locaties oplossingen voorgesteld waarmee de klant goed uit voeten kon.

Passen bij de sfeer

‘Leverancier die meedenkt’
‘In zo’n grootschalige restauratie zochten we betrouwbare en meedenkende leveranciers’, vertelt Pascal Vergouwen, Manager Horeca, Hospitality & Events van Kunstmin. ‘Gamko is zo’n partij. Pas in juni vorig jaar was er het eerste contact. De mensen van Gamko overtuigden met hun ideeën, materiaalkeuze en prijzen. In oktober was hun werk al klaar. Het moest ook snel, omdat onze nieuwe programmering ging draaien. Het was hard werken, maar we konden op tijd open. In de oude situatie was de horeca compleet uitbesteed aan een externe partij. Nu doen we het helemaal zelf, een fantastische uitdaging. Met dank natuurlijk aan leveranciers als Gamko. Ze leverden topwerk.’

Meer over de vernieuwde monumentale Schouwburg Kunstmin op: www.kunstmin.nl

0 antwoorden